Descarca acest anunt in format PDF.
Investeşte în oameni!
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritară nr.6: Promovarea incluziunii sociale
Domeniul major de intervenţie DMI 6.1 „Dezvoltarea economiei sociale”
Titlul proiectului: „H.O.P.E. – HAR, OMENIE, PRICEPERE, ENTUZIASM”
Contract nr. POSDRU/173/6.1/S/ID148111
ANUNȚ ÎNLOCUIRE PARTENER 4 ÎN VEDEREA IMPLEMENTĂRII PROIECTULUI
“H.O.P.E. – HAR, OMENIE, PRICEPERE, ENTUZIASM” aprobat prin contractual de finanțare POSDRU/173/6.1/S/ID148111
CONEXTUL ANUNȚULUI
SC CLINICA MEDICALA DENTIRAD SRL, cu sediul în Strada Str Republicii nr. 11A, Plopeni, Prahova, cod de identificare fiscală: 4763838, telefon: 0735555949, fax: 0244220336, poștă electronică: hopeposdru@gmail.com, în calitate de Beneficiar al proiectului, “H.O.P.E. – HAR, OMENIE, PRICEPERE, ENTUZIASM”, finanțat prin Fondul Social European, Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa Prioritară 6 – Promovarea incluziunii sociale, Domeniul Major de Intervenție 6.1 – Dezvoltarea economiei sociale, face publică intenția de înlocuire a Partenerului 4, în vederea continuării implementării activităților proiectului în conformitate cu prevederile OUG 64/2009, aprobate H.G. nr. 218/2012, pentru aprbarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale și utilizarea acestora pentru obiectivul convergență. Totodata menționăm că în procesul de selecție a partenerului se va ține cont și de instrucțiunea nr.94 – privind modul de înlocuire a partenerilor în cadrul proiectelor finanțate prin POSDRU 2007 – 2013, emisă de Minsiterul Fondurilor Europene și Autoritatea de management a Programului Operațional Sectorial Dezvoltarea resurselor umane 2007 – 2013.
TIPUL PROIECTULUI
Proiectul “H.O.P.E. – HAR, OMENIE, PRICEPERE, ENTUZIASM” aprobat prin contractual de finanțare POSDRU/173/6.1/S/ID148111 este un proiect de tip strategic ce se implementează la nivelul a 3 regiuni, finanțat din Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa Prioritară 6 – Promovarea incluziunii sociale, Domeniul Major de Intervenție 6.1 – Dezvoltarea economiei sociale;
Proiectul se implementează în parteneriat cu SC M & S IMP-EXP SRL – Partener 1, ASOCIAȚIA AGRICULTURA MARAMUREȘULUI ISTORIC – Partener 2, SC DIRECT URBAN CONSTRUCT SRL – Partener 3, Partenerul 4 – urmeaza safieselectat.
OBIECTIVUL GENERAL AL PROIECTULUI
Obiectivul general al proiectului este „Promovarea şi dezvoltarea structurilor economiei sociale si consolidarea capacitatilor, competentelor, cunostintelor, stimei de sine pentru grupurile vulnerabile prin infiintarea unui numar de 10 structuri de economie sociala şi asigurarea asistentei necesare crearii de noi locuri de munca pentru 59 persoane provenite din grupurile vulnerabile din regiunile Sud Muntenia, Centru si Nord-Vest si 20 de copii aflati in situatii de risc vor beneficia de asistenta.” Prin obiectivul general al proiectului se urmareste dezvoltarea a 10 structuri de economie sociala in regiunile Sud Muntenia, Centru si Nord-Vest şi crearea de noi locuri de munca pentru integrarea persoanelor vulnerabile pe piata muncii, asigurand totodata formarea profesionala necesara a noilor angajati. De asemenea, fiecare dintre cele 10 structuri vor beneficia de asistenta financiara si operationala necesara pentru demararea afacerii, realizarea obiectului de activitate, eficientizarea productiei si desfacerea marfurilor/serviciilor astfel incat sa se asigure sustenabilitatea structurii. Prin aceasta abordare centrata pe de o parte pe crearea şi coordonarea structurilor şi pe de alta parte pe infiintarea de noi locuri de munca şi pregatirea profesionala a angajatilor, cei 5 parteneri şi-au propus sa contribuie la dezvoltarea economiei sociale şi crearea unui mediu de afaceri incluziv şi coeziv in scopul asigurarii bunastarii persoanelor vulnerabile ce fac parte din grupul ţinta. Obiectivul este in conformitate cu DCI POSDRU 2007-2013 şi contribuie la realizarea obiectivului general al axei 6 prin corelarea obiectivului general cu obiectivele operationale ale DMI 6.1 – respectiv dezvoltarea structurilor economiei sociale, consolidarea capacitaţilor, competenţelor, cunoştinţelor şi stimei de sine pentru grupurile vulnerabile şi consolidarea capacitaţii structurilor din economia sociala, precum şi incurajarea cooperarii intre organizaţii. Partenerii işi propun sa infiinteze in cadrul structurilor proprii sau independent de acestea, SES atat in sfera serviciilor, cat şi cea a productiei, capabile sa creeze bunuri şi servicii ce pot fi valorificate la nivel local sau regional asigurand profitabilitatea afacerii. Proiectul va contribui la reducerea muncii la negru, va creste gradul de angajabilitate al persoanelor din zonele in care sunt infiintate aceste structuri şi va creste productivitatea şi nivelul de calificare şi formare al persoanelor vulnerabile incadrate in cadrul structurilor nou formate. Efectele pozitive generate pe termen lung de implementarea prezentului proiect sunt:-sustenabilitatea locurilor de munca create in cadrul SES, -contributia adusa la dezvoltarea economiei locale prin infiintarea a 10 SES profitabile, – cresterea increderii in sine a persoanelor vulnerabile din cele 3 regiuni prin experientele pozitive de integrare a celor 59 persoane vulnerabile incadrate in munca in cadrul SES, – cresterea gradului de acceptare a persoanelor vulnerabile la angajare şi scaderea discriminarii prin prezentarea de bune practici şi dovedirea angajatorilor a faptului ca persoanele vulnerabile pot fi perfect incadrate in SES cu obiecte de activitate clasice, – promovarea incluziunii sociale şi prezentarea beneficiilor in randul companiilor clasice a unor modele de buna practica a SES; In cadrul proiectului au fost special selectate tipuri de afaceri clasice ca obiect de activitate pentru o parte din SES create pentru dovedi faptul ca persoanele vulnerabile pot fi incadrate in firme clasice cu obiecte de activitate similare cu ale SES şi pentru a demonstra faptul ca acestia, beneficiind de formarea necesara, pot fi utili pe piata muncii şi in alte domenii decat cele mestesugaresti, domeniu care este in mod traditional ales in cadrul SES.
OBIECTIVELE SPECIFIC ALE PROIECTULUI
Obiectiv specific 1 – Dezvoltarea structurilor de economiei sociala prin crearea unui numar de 10 structuri de productie sau prestari de servicii in regiunile Sud Muntenia, Centru si Nord-Vest.
Obiectiv specific 2 – Consolidarea capacitatilor, competentelor, cunostintelor si stimei de sine grupurilor vulnerabile prin crearea unui numar de 59 noi locuri de munca pentru pers vulnerabile şi calificarea acestora in meserii specifice domeniului in care activeaza si 20 de copii aflati in situatii de risc vor beneficia de asistenta.
Obiectiv specific 3 – Promovarea economiei sociale ca un instrument flexibil şi durabil pentru dezvoltarea economica şi crearea de locuri de munca prin derularea unei campanii de promovare cu scopul constientizarii şi implicarii corporatiilor, IMM-urilor, ONG-urilor şi administratiei publice in realizarea de investitii in domeniul ec soc, şi generarea de idei de afaceri fezabile.
OBIECTIVUL ANUNȚULUI
SC CLINICA MEDICALA DENTIRAD SRL, organizează selecţia unei entităţi cu personalitate juridică, înregistrată în România, în calitate de Partener, pentru înlocuirea Partenerului 4 din cadrul proiectului, în vederea continuării implementării activităților proiectului, în conformitate cu prevederile OUG 64/2009, aprobate H.G. nr. 218/2012, pentru aprbarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței nr. 64/2009. Participanții trebuie să îndeplinească condițiile de mai jos:
Secțiunea 1. PROFILUL PARTENERULUI
a. Compatibilitate cu rolul partenerului necesar în proiecte
Partenerul se dorește a fi o entitate privată – ONG, cu experienţă în domeniul economiei sociale.
Partenerul care se dorește a fi selectat, va trebui să reprezinte un furnizor important de servicii în acest domeniu, care să probeze maturitate și capacitatea de a susține proiecte similare cu cel derulat de către SC CLINICA MEDICALA DENTIRAD SRL.
Totodata acesta va trebui să aibă o metodologie bine pusă la punct pe care să o adapteze și să o aplice în contextul proiectului care face obiectul prezentului anunţ de selecţie. Partenerul va trebui să aibă o echipă capabilă să gestioneze proiecte complexe și să ia în considerare atât optimizarea soluțiilor cât și a timpilor avand in vedere durata de implementare a proiectului.
Activitățile care vor intra în sarcina Partenerului 4 sunt următoarele:
Activitatea 1 – Managementul proiectului (L1-L12)
Activitatea 2 – Achizitii publice (L1-L12)
Activitatea 3 – Informare şi publicitate (L1-L12)
Activitatea 5 – Program de dezvoltare capacitatilor de antreprenoriat social, a competentelor, cunostintelor şi stimei de sine pentru persoanele vulnerabile (L1-L5)
Activitatea 6 – Infiintarea a 10 structuri de economie sociala – constituire juridica. (L1-L5)
Activitatea 7 – Crearea unor locuri de munca permanente pentru persoanele dezavantajate pe piaţa muncii(L2-L12)
Activitatea 8 – Consultanta si asistenta pentru dezvoltarea si implementarea planului de afaceri (L2-L12)
Activitatea 9 – Derularea activitatii SES si promovarea produselor (L2-L12)
Activitatea 10 – Implicarea comunitatilor in procesul incluziunii sociale, revitalizarea vecinatatii şi protectiei mediului – actiuni de dezvoltare comunitara la nivel local (L2-L12)
Mențiune: Activitățile și responsabilitățile Partenerului nr. 4 se regăsesc în detaliu în Cererea de Finanțare.
Responsabilitățile corespund cererii de finanțare, care reprezintă documentul principal în stabilirea acestora. Astfel, se va întelege că în cazul unor discrepanțe între activitățile P4, astfel cum acestea sunt enumerate mai jos și cele din cerera de finanțare, prevăzute pentru partenerul P4, acestea din urmă vor prevala.
b. Dovedirea capacităţii administrative şi financiare necesare implicării în proiecte
Pentru activitățile desfățurate, noul Partener va angaja cheltuieli în suma de 561958 lei cu TVA, conform bugetului aprobat prin cererea de finanțare. Contribuția proprie pentru cheltuielile angajate va fi în sumă de 0 lei.
Criteriile privind capacitatea operațională şi financiară se găsesc în Grila de evaluare anexată.
Perioada de implementare a proiectului este de 12 luni, începând cu data de 29.12.2014, proiectul aflându-se la începutul perioadei de implementare nu există activități întârziate.
Secțiunea 2. DOSARUL DE PARTICIPARE
Dosarul de participare se va depune la sediul SC CLINICA MEDICALA DENTIRAD SRL, cu sediul în Strada Str Republicii nr. 11A, Plopeni, Prahova, până la data de 3 aprilie 2015, ora 12:00, și trebuie să conţină următoarele documente:
A) În copie, semnat, ştampilat şi certificat conform cu originalul:
1. Documente statutare, inclusiv acte adiționale, dacă există -copie;
2. Certificat de înregistrare fiscală/CUI -copie;
3. Bilanțul contabil pentru fiecare din ultimii 3 ani fiscali încheiați. Bilanțul contabil trebuie să cuprindă: formularul 01 -Capitaluri și formularul 02 – Rezultat patrimonial. Bilanțul contabil trebuie să fie o copie a exemplarului depus la organul fiscal în raza căruia funcționează, trebuie să fie vizibil numărul de înregistrare și antetul cu datele de identificare complete (în copie conform cu originalul). Totodată din bilanț trebuie să rezulte informațiile cu privire la cifra de afaceri;
4. Documente justificative (diplome, certificate, adeverinţe etc.) care să ateste informaţiile despre educaţie şi formare profesională prezentate în CV-uri (a se vedea mai jos, punctul 13, cerinţa de depunere a CV-urilor experţilor).
B) În original:
1. Certificat de atestare fiscală care să confirmă că entitatea îndeplinește condiţiile de eligibilitate cu privire la obligaţiile de plată la bugetele publice, respectiv obligaţiile de plată nete nu depăşesc 1/12 din totalul obligaţiilor datorate în ultimile 12 luni în cazul certificatului de atestare fiscală emis de ANAF – original;
2. Certificat de atestare fiscală care să confirmă că entitatea îndeplinește condiţiile de eligibilitate cu privire la obligaţiile de plată la bugetele publice, respectiv obligaţiile de plată nu depăşesc 1/6 din totalul obligaţiilor datorate în ultimul semestru în cazul certificatului de atestare fiscală emis de autorităţile publice locale – original;
3. Declarație privind eligibilitatea – se solicită depunerea unei declarații privind eligibilitatea participantului în conformitate cu Ghidul solicitantului – condiții generale (august 2014) si Ghidul condiții specifice aplicabile proiectului, call 169 (Anexa 1 prevăzută în Ghidul condiții generale august 2014/Anexa 4 prevăzută la prezenta documentație) ¬original;
4. Declarație privind evitarea dublei finanțări (Anexa 6 prevăzută la prezenta documentație) -original;
5. Declaraţie de angajament/Anexa 6 prevăzută la prezenta documentație (semnată şi ştampilată de către reprezentantul legal) prin care participantul îşi asumă să depună toate diligenţele de a asigura resursele financiare şi umane necesare în implementarea proiectului, pe toată durata de implementare a proiectului -original;
6. Scrisoarea de intenție semnată de reprezentantul legal -original;
7. O descriere a experienţei relevante a participantului (în funcţie de natura partenerului) -însoţită de documente care atestă că participantul are experienţă relevantă. -original;
8. CV-urile în format Europass, în limba română, pentru experţii propuşi (experţii sunt cei definiţi mai jos, în secţiunea 3). Acestea reprezintă documentele care vor atesta capacitatea de implementare tehnică a proiectului de catre partener. CV-urile echipei de management și experților pe termen lung care participă la activitățile proiectului vor fi editate în limba română, indicând funcția/rolul în proiect, datate și semnate de către titulari pe fiecare pagină. CV-urile experților străini redactate în altă limbă decât română pot fi acceptate, cu condiția să fie însoțite de o versiune în limba română certificată conform cu originalul, datată, ștampilată și semnată pe fiecare pagină de catre reprezentantul legal.
9. Relevanța cash flow-ului (Anexa 5 prevăzută la prezenta documentație) – original;
În cazul în care participantul nu poate furniza toate CV-urile aferente experților implicați în implementarea proiectului, conform secțiunii 3 de la prezentul anunț (nu deține toți experții solicitați prin prezentul anunț, urmând ca o parte din aceștia să fie selectați dupa prezenta procedură), acesta va trebui să furnizeze un tabel centralizator cu experții ce fac parte din echipa de management si echipa de implementare. Totodata participantul va trebui să specifice pozițiile din tabel pe care intenționează să le externalizeze (experții care urmează să fie selectați dupa prezenta procedură) .
Dosarul de participare va fi depus în plic/pachet închis, în două exemplare – un original şi o copie, precum si in format electronic (CD) la sediul SC CLINICA MEDICALA DENTIRAD SRL, cu sediul în Strada Str Republicii nr. 11A, Plopeni, Prahova, până la termenul limită de 8 (opt) zile lucratoare de la data publicării anunţului de selecţie. Data limită de depunere este 03 aprilie 2015 ora 12:00. Se va preciza pe plic/pachet: „Dosar de participare la selecţia de parteneri pentru proiectul POSDRU -“H.O.P.E. – HAR, OMENIE, PRICEPERE, ENTUZIASM” număr identificare proiect POSDRU/173/6.1/S/ID148111.
Nedepunerea unuia dintre documentele menționate mai sus atrage excluderea participantului de la procedura de selecție.
Secțiunea 3. EXPERŢII PROPUŞI
Participanții vor depune CV-uri (a se vedea secțiunea 2, punctul 13) pentru resursele umane care vor fi implicate în implementarea proiectului din partea noului partener. Pozițiile pentru care se vor depune CV-uri sunt următoarele:
Echipa de management este formată din:
•Asistent Operational (1-P4) – Asistent operational – studii sup, exp. prof gen 3 ani. Abilitati: atentie la detalii. Atributii: org proceduri de achizitii publice pt P4, sub coordonarea EO, selecteaza si tine evidenta GT, asigurandu-se de completarea conforma a FGT-urilor, distribuie materiale de info&promo, asigura suportul logistic pt sesiunile de formare si consolidare a capacitatilor, competentelor GT; suport op pt copierea, scanarea, indosarierea doc. din pr., asig cadrului logistic pt pastrarea si arhivarea doc.
Componența echipei de implementare:
• Asistent Economie Sociala (2-P4) studii sup, exp generala min 5 ani. Abilitati: rezistenta la stres, capacitate de a lucra cu deadline-uri stranse, lucru in echipa. Atributii: AES asigura suport EES in activitatile de monitorizare a SES-urilor infiintate, raporteaza catre EES aspecte neconforme ce tin de activiatea SES-urilor, mobilizeaza GT din comunitati pentru participarea la formare. AES ofera suport in implem actiunilor de dezvoltare comunitara la nivel local. AES participa prin activitati suport (identificare pers.jurid. din comunitate, identificarea pers. de decizie din cadrul unit. ec., logistica, asig. initiativelor cu materiale de info si promo) la informarea comunitatilor asupra avantajelor acestor forme de org. (SES) si implicit ale ec. soc.
Secțiunea 4. EVALUAREA DOSARELOR DE PARTICIPARE DECLARATE ELIGIBILE
Evaluarea dosarelor de participare declarate eligibile se face conform grilelor de evaluare anexate. Dosarele vor fi punctate de la 1 la 100 conform grilei. Vor fi declaraţi „admişi” participanţii care întrunesc un punctaj de peste 75 de puncte. Vor fi declaraţi „respinşi” participanţii care întrunesc 75 de puncte sau mai puţin. Vor fi declaraţi câştigători participanţii „admişi” care întrunesc numărul cel mai mare de puncte pentru categoria vizată.
În cazul în care punctajele participantilor clasați pe primul loc sunt egale, se va face o etapă de negociere cu aceștia, în vederea stabilirii câștigătorului.
În cazul retragerii participantului declarat câştigător, se va selecta, pentru parteneriat, următorul participant care a fost declarat „admis”, pe categoria vizată.
Secțiunea 5. ANUNŢAREA ŞI PUBLICAREA REZULTATELOR
Anunţarea rezultatelor procesului de evaluare şi selecţie a dosarelor individuale de participare va fi comunicată participanților în termen de cel mult 3 (trei) zile de la data finală de depunere a dosarelor.
Secțiunea 6. SOLUŢIONAREA CONTESTAŢIILOR
Eventualele contestaţii se pot depune în termen de maxim 2 (două) zile lucrătoare de la data comunicării rezultatelor, la sediul SC CLINICA MEDICALA DENTIRAD SRL, cu sediul în Strada Str Republicii nr. 11A, Plopeni, Prahova. Rezultatele definitive după analizarea contestaţiilor vor fi comunicate participanților în termen de maxim 2 (două) zile lucrătoare de la data soluţionării acestora.
Formular 1
Grila de evaluare a participantului
* orice enunţ bifat cu „DA” atrage excluderea candidatului.
Nr. Crt. | Criterii de evaluare | Punctaj maxim | Punctaj acordat |
I. | Criteriul de evaluare nr. 1 – Expertiza şi experienţa participantului. A. Echipa de proiect – 30 puncte; 1. Organizația candidat are, la data depunerii, toate resursele umane cu expertiza necesară derulării proiectelor și absorției fondurilor destinate – 30 puncte; 2. Organizația candidat are, la data depunerii o parte din resursele umane cu expertiza necesară derulării proiectelor și absorției fondurilor destinate – 20 puncte; 3. Organizația candidat are, la data depunerii, sub 2 CV-uri/persoane nominalizate cu expertiza necesară derulării proiectelor și absorției fondurilor destinate – 10 puncte | 80 puncte | |
II | Criteriul de evaluare nr. 2 -Relevanța cash flow-ului (Anexa V). Se evaluează documentul depus de fiecare candidat referitor la graficul cash flow-ului de derulare a proiectului. Se va evalua capacitatea financiară a candidatului în vederea acoperirii necesarului financiar pentru implementarea proiectului din surse proprii, inclusiv prefinanțarea. Se va acorda punctaj în funcție de numărul mediu al lunilor al căror costuri poate fi acoperit din surse proprii, inclusiv prefinanțare cuprinse între cererile de rambursare – 60 de puncte; 1. 4 luni – 7 de puncte; 2. 3 luni – 6 de puncte; 3. 2 luni – 4 de puncte; 4. 1 luna – 3mu puncte; | 20 puncte |
Responsabil legal,
Mariana GÎDIUȚĂ
Manager de proiect,
Ion lESPEZEANU
Lasă un răspuns