Noutati

Beneficii nutriționale regăsite in carnea de miel.

Beneficiile pentru sănătate date de consumul cărnii de miel, nu sunt cunoscute de toata lumea însă, actest tip de carne este unul cu un cu nivel nutrițional foarte ridicat. Va prezentam mai jos câteva din proprietățile acesteia:

  1. Sursă foarte ridicată de energie: 100 gr de carne conține 206 kcal. Aportul de calorii ingerat la consumul de carne de miel, in cantitatea specificata mai sus, reprezintă un procent important din totalul de calorii zilnic necesar. Caloriile ne ajuta in îndeplinirea activităților zilnice, reduc oboseala si ne ajuta sa ne păstram concentrarea.
  2. Carnea de miel este o sursă importantă de proteine: 100 gr de carne conține 17.1 g proteine. Nu este niciun secret că toate tipurile de carne roșie sunt bogate in proteine benefice organismului. Este foarte recomandata celor care urmează diete de întărire a sistemului muscular, proteinele jucând un rol important in creșterea masei musculare, beneficiile acesteia fiind de a opri acumularea de grăsime, ajuta digestia, suplimentează energia si întăresc organismul.
  3. Este bogată in calciu: 100 gr de carne conține 10 mg de calciu. Calciul conținut in nivel destul de ridicat in carnea de miel, ajuta la menținerea sănătății oaselor, întărirea acestora, și previn distrugerea acestora.
  4. Carnea de miel conține si fosfor: 100 gr de carne conține 1.91 mg de fosfor. Asemănător calciului, fosforul ajuta la menținerea sănătății oaselor, jucând un rol important in prevenirea osteoporozei.
  5. Vitamina B1: 100 gr de carne conține 0.15 mg de vitamina B 1. Contrat multor păreri cum ca in carnea roșie nu exista conținut de vitamine, carnea de miel conține. Este o cantitate mică față de cea necesara organismului însă aceasta vitamină ajută in procesul de antioxidare, mărește energia corpului, menține rezistenta organismului si ajuta la prevenirea deshidratării pielii.
  6. Seleniu: 100 gr de carne conține 7.0 mg de seleniu. Conținutul de seleniu din carnea de miel joaca un rol antioxidant foarte important, câteva din beneficiile acestuia fiind lupta împotriva radicalilor liberi, reduce riscul dezvoltării anumitor boli si ajuta la menținerea sănătății pielii si organismului.
  7. Vitamina B2 (riboflavin) 100 gr de carne conține 0.2 mg de vitamina B2. Rolul acestei vitamine este de a menține sistemul nervos sănătos si de a-i prelungi durata de viață, menține sănătatea ochilor, si ajuta la întărirea si conservarea proprietăților tuturor simțurilor. Întărește si îmbunătățește sistemul imunitar si previne apariția aftelor si a buzelor crăpate.
  8. Vitamina B12: 100 gr de carne conține 2.3 mg de vitamina B12. Cunoscută si sub denumirea de cobalamina, vitamina B 12 ajuta la formarea celulelor roșii, previne anemia si sporește rezistenta si sănătatea fizica.

Deși au un conținut ridicat de proprietăți extrem de benefice pentru organism, specialiștii recomandă evitarea consumului in exces, acest articol venind tocmai într-o perioadă in care consumul de carne de miel si oaie, este mai ridicat decât in alte perioade din an.

In cazul in care apar evenimente neplăcute cauzate de consumul excesiv de alimente, in perioada Sărbătorilor Pascale, Dentirad Hospital are program non stop la Camera de Garda si va acorda primul ajutor si tratamentul imediat. Pentru informații suplimentare apelați 0244 972 sau accesați pagina noastră aici.

 

0
  Articole similare

Add a Comment


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.