5 moduri simple prin care poti să-ți întărești sistemul imunitar

Ne luam toate masurile de precauție recomandate de autorități, in lupta cu virusul pandemic  – limitam ieșirile, ne spălam des pe mâini si dezinfectam suprafețele de lucru, cumpărăturile si locuința,  evitam contactul cu persoanele din afara gospodăriei etc. Însă mai sunt si alte forme prin care ne putem ajuta  organismul sa devina mai puternic , sa ne creștem  imunitatea pentru a ne pregăti de lupta cu virusul, in cazul nefericit in care ne îmbolnăvim.

Putem sa ne închipuim următorul scenariu – la instalarea in organism, coronavirusul, declara război sistemului imunitar, astfel încât, daca acesta din urma nu poarta ‘armura’, exista șanse mari sa fie rănit. Recomandarea specialiștilor este sa profitați de fiecare oportunitate sa va pregătiți corpul de lupta si va sfătuiesc sa urmați aceste 5 sfaturi:

  1. Faceți mișcare – atunci când faceți exerciții nu doar mușchii devin mai puternici, ci si sistemul cardiovascular. In plus, alergatul sau plimbările in ritm mai alert, eliberează in corp substanțe care ne ridica starea de spirit si ne ajuta in plan psihic.
  2. Alegeți alimentele cu atenție: adăugați antioxidanți si acceleratori ai sistemului imunitar la dieta dumneavoastră: adăugați si culoare in farfurie, adăugând fructe de pădure, avocado, nuci, semințe, morcovi si alte fructe si legume, care iți vor aduce un plus de vitamine si minerale. Si nu uitați sa adăugați si o doza naturala de Vitamina C- portocalele reprezintă o sursa importanta dar la fel sunt si kiwi, ardeii si roșiile.
  3. Acordați importanta somnului (atât cantității cat si calității) – este foarte important sa dormim măcar 7 ore. Somnul oferă organismului timpul necesar refacerii si ‘reîncărcării bateriilor’ si ajuta la eliberarea citokinelor, proteina care ajuta sistemul imunitar sa lupte cu infecțiile.
  4. Petreceți cat mai mult timp (in siguranța) in aer liber: soarele nu ne oferă numai Vitamina D ci ne ajuta si sa ne menținem o stare de spirit pozitiva, aceasta din urma fiind un aliat de nădejde in lupta organismului cu infecțiile.
  5. Încercați sa limitați (pe cat posibil) situațiile stresante. Încercați sa va acordați câteva minute in fiecare zi pentru meditații si exerciții de respirație, sa ascultați muzica relaxanta sau sa faceți o activitate care va produce plăcere. Încercați sa evitați televizorul si in special știrile, acestea produc anxietate, mai ales in contextual actual. Încercați sa socializați, vorbiți cu familia si cu prietenii cat puteți de des, mai ales ca acum exista multiple posibilități (atât audio cat si video)in mediul online.
  6. Ozonoterapia va ajuta sa cresteti puterea sistemului imunitar in lupta cu infectiile, sa va simtiti mai energici, sa dormiti mai bine, avand de asemenea multiple benficii asupra unui spectru larg de afectiuni. Pentru mai multe detalii, apasa aici. Pentru programari vizitati pagina noastra de internet sau apelati 0785 213 305

Încercați sa respectați recomandările autorităților si sa luați toate masurile necesare împotriva virusurilor si infecțiilor comune si mai puțin comune.

*Sursa – WEB.MD

0
  Articole similare

Add a Comment


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.